Menu naszych diet

Codziennie niepowtarzalne dania opracowane przez specjalistów na bazie zdrowch i świeżych produktów.

Poniżej prezentujemy przykładowe tygodniowe menu.

Menu opracowują specjaliści WAWAbox na bazie najlepszych produktów oraz wyrobów własnych. Oferujemy w każdym pakiecie diet różne zestawy dostosowane do Twojego zapotrzebowania w kalorie od 1200 do 4000 kcal.

  • Dieta Podstawowa

    W pełni zbilansowana, posiłki pokrywają zapotrzebowanie organizmu na wszystkie makro oraz mikroskładniki. Dieta została przygotowana według Norm dla populacji Polski Instytutu Żywności i Żywienia.


  • DIETA DLA AKTYWNYCH

    Dieta dla osób wyróżniających się wysoką aktywnością fizyczną jest starannie przygotowaną strategią żywieniową nastawioną na wsparcie w budowaniu masy mięśniowej.


  • DIETA WEGETARIAŃSKA

    Dieta bez mięsa i jego przetworów. Opiera się głównie na pokarmach pochodzenia roślinnego. Osoby na diecie wegetariańskiej nie muszą obawiać się niedoborów białka i żelaza, gdyż w jadłospisie znajdują się nasiona roślin strączkowych, jajka, mleko i przetwory mleczne, produkty zbożowe, glony morskie.


  • DIETA OFFICE BOX Bez śniadania

    Dieta zawierająca w pełni zbilansowane posiłki dla osób, które chętnie przygotowują śniadanie we własnym zakresie. Zestaw zawiera 4 smaczne, zdrowe i urozmaicone posiłki. Dostarcza organizmowi niezbędnych składników odżywczych.


  • DIETA OFFICE BOX bez kolacji

    Dieta zawierająca w pełni zbilansowane posiłki dla osób, które chętnie przygotowują kolacje we własnym zakresie. Zestaw zawiera 4 smaczne, zdrowe i urozmaicone posiłki. Dostarcza organizmowi niezbędnych składników odżywczych.


  • DIETA Bez laktozy & Bez glutenu

    Charakteryzuje się eliminacją produktów zawierających gluten oraz mleko oraz wszystkie jego przetwory. Ze względu na ryzyko niskiej podaży wapnia, wzbogacamy dietę w warzywa strączkowe, orzechy, migdały, ryby, karob. Gluten jest białkiem, które możemy znaleźć w kilku zbożach: pszenicy, życie, jęczmieniu oraz innych zbożach w skutek zanieczyszczeń.


  • DIETA dla insulinoopornych

    Charakteryzuje się eliminacją produktów zawierających gluten oraz mleko oraz wszystkie jego przetwory. Ze względu na ryzyko niskiej podaży wapnia, wzbogacamy dietę w warzywa strączkowe, orzechy, migdały, ryby, karob. Gluten jest białkiem, które możemy znaleźć w kilku zbożach: pszenicy, życie, jęczmieniu oraz innych zbożach w skutek zanieczyszczeń.



Copyright 2019 Wawabox.pl